A napló

2011.06.09. 01:49

Íme az első fordítás, a Diary című szám fordítása.
Ez az HU egyik legszebb, legtöbbet mondó száma, amiben J3T a gyerekkoráról mesél.

 

[Refrén 2x] - Deuce

Mert én nem akarok ilyen lenni,
Túl régóta járom ezeket az utcákat
Nincs már semmim mi igaz lenne,
Csak ez a dal,
De minnél messzebre futok, 
Annál inkább haza akarok menni.
 
J3T:
Kurvára esküszöm, hogy tőrödök veled
De nehéz, ha közben egy
Üveg alját nézed
Mely üres és meztelen
Itt van sivár lelkem, 
Itt a sivár házamban,
Ez a magányos feladatom.
 
Igen, itt vagyok egyedül,
Nem találok okot, hogy kikeljek az ágyból,
Függöny elhúzva, villany leoltva,
Élek még vagy meghaltam?
 
Egy hete nem borotválkoztam,
Hadarva beszélek,
Tolerancia a maximumon,
Egy újabb alkalom, hogy aludjak.
 
Ó bánatos vagyok, bánatos vagyok,
Azt hiszem szerelem kell,
Kurvákat látsz, kurvákat látsz
Minden mindig ugyanaz.
 
Esküszöm baby próbálkozom, kérlek,
Baby ne hagyj el,
Isten bassza meg, elbasztam
De hát ez vagyok én.
 
Így hát ülök a szobámban,
Sírok az ágyban,
Gondolkodom azon
Mi ment tönkre a fejemben.
Próbálok mászni,
De mindig elcsúszom,
Töltök egy újabb whiskyt
És tovább alszom...ribanc.
 
[Refrén 2x] - Deuce
 
J3T:
Látom anyukám sírni,
Kérdezi "kicsim, miért?"
Azt mondom "nincs többé kicsid,
megölte már magát"
Nem fogod többet látni, anya
Ne gyere a szobámba, anya
Mondd meg apának, hogy 
Utálom azt a faszfejt, akárcsak te, anya
 
Értetek éneklem ezt, Danny, Sasha és Jordan,
Ezek a sörök egyre csak melegebbek
Amikor csak kezembe veszem őket
Töltök egy pohárral,
Mint egy társ a bűntényben,
Az élettel jár, hogy néha
beteg vagy fejben.
Igen, beteg vagyok, nagyon beteg,
Beteg ettől a sok szartól,
Igen, részeg vagyok, nagyon részeg
Felbasz ez mind
 
Botladozok körbe,
Míg botladozva el nem esek
Könnycseppeim pocsolyájába,
A földön fekve
 
Amikor nincsen már semmid,
Nincs mit vesztened.
Utolsó lélegzetvételemmel
Is neked fogok énekelni,
Szóval mikor eltemetsz, ember
Jobb ha mélyre temetsz,
És velem együtt énekled a dalom,
Mert te is ugyanúgy meg vagy törve mint én.
 
[Refrén 2x] - Deuce
 
[Átvezető 2x] - Deuce
Vissza akarok menni az elejére,
ahonnan mind kezdtük
Tudom rég volt már,
Rosszul csináltam, rosszul csináltam
Végig rosszul csináltam
 
[Refrén 1x] - Deuce

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodundead.blog.hu/api/trackback/id/tr192969559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sajtos9 2011.06.10. 14:11:00

Rág hatódtam meg ennyire :(

Mate811 2011.08.01. 18:11:08

Segíthetek a fordításban? :D

Tamaw 2012.04.15. 19:14:02

Nagyon szomorú szám... :( De arra a Danny-re gondolt aki most velük van??
süti beállítások módosítása